rik

Det var väldigt trevligt igår. God mat, god vänner och gott godis. Spelade TP dessutom, med barnfrågor. Så för en gång skull hade jag en chans att vara med och slåss om vinnartiteln. Kom dock tvåa. Men jag är glad ändå. Efter spelandet var alla trötta av för mycket godis så då åkte jag och malin hem.

Idag gick jag upp tidigt för att vara en söndag, nämligen redan klockan nio. Hade köpare på min säng som skulle komma och hämta den vid halv elva. Kvart i elva svängde de in på solängen ett och nu är jag 2900 kronor rikare. Gott. Funderar på om jag ska vara duktig och spara eller bara göra slut på dem. borde ju faktiskt spara. Men man kanske kan kompromissa på nått sätt. Spara lite och göra slut på lite. Skulle faktiskt vilja ha en egen skrivare. Jag får väl fundera lite på det helt enkelt. Men jag lovar er, pengarna bränner. =)

Nu ska jg gå och göra lasagne, för det är väl i köket jag hör hemma.

Kommentarer
Postat av: empa

Du hör hemma i köket kvinna!!

2008-02-05 @ 18:43:36
URL: http://metrobloggen.se/empa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0