tjöttjöttjöt

Haha, det blev ingen träning heller, typiskt mig! Kom fram till att allt blev för stressigt. Så nu har elsk åkt iväg och jag stannade hemma för att göra mig iordning. Så ska alldeles strax hoppa in i duschen. Vi tänkte åka ner ltie tidigare och gå och käka nånstans först. Vet dock inte vart än. Det återstår väl helt enkelt att se. Om nån har nått bra tips på en inte allt för dyr restaurang så säg till!

Längtar tills ikväll! kulkul!

För övrigt är det ett jävla tjöt på mig häri bloggen idag, men det är bara för att jag gått hemma hela dagen och känt mig ensam. Nu blir det duschen! Där har jag iaf sällskap av rakhyveln. Nu ska all oönskad hårväxt bort!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0