update

Emilia- jag läser medie- och kommunikationsvetenskap på HLK i Jönköping.

Igår var det dags för K-kick-off. Vi kickade off med tacos och semlor. Gott. Innan det var jag hedvig och angie på länsmuseét och såg den utställning vi skulle se i den här kursen. Efter det åkte vi hem till Angie och fördrev tiden med att sminka oss och äta makaroner mer ketchup. Gott! =)

Och eftersom det var semledagen igår så blev det även en semla i skolan ihop med hedvig, jenny och tove. Gott med semla. =)

Det blev en rätt så tidig kväll efter kickoffen så jag hann med sista tåget vid åtta och överraskade Robin med att sätta nyckel i dörren här hemma vid halv tio.

Idag har det vart föreläsning i vanlig ordning och efter det träning. Och nu flrdriver jag tiden i köket när Robin och Anders kollar på fotboll.

Förövrigt har jag helg nu. Vad händer folks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0