Bär mig!

Jag har en helt sannslös träningsvärk i mina ben idag. Det konstiga är att det var i måndags vi tränade ben, igår tränade vi överkropp, förutom lite trappmaskin (eller vad det heter). Tydligen tog det kål på mig helt. Jag har aldrig känt mina ben på orkeslösa som de är idag. Det är tur att man faktiskt har ben i dem som håller upp hela skapelsen, annars hade jag vart en fluffig hög från midjan och neråt. Jag kan inte ens sitta still utan att det värker. Men idag är det vila iaf. får väl se hur mina ben mår imon om det blir någon träning eller ej.
Har fortf dock inte fått varken vägt, eller mätt mig. Mätningen tror jag mest på. 

Och måste kolla upp detta med poweryoga i alingsås igen. Läste i Lisas blogg att hon pysslar med det och mitt sug går inte längre att hejda. Mööjligtvis om plånboken hitter i fatt suget och brottar ner det.

Kommentarer
Postat av: Kempelito

Träningsvärk är som värst minst 26 timmar efter genomfört pass, om du inte visste det.
(glänser med värdelöst vetande)

2008-01-09 @ 15:57:03
URL: http://kempelito.blogspot.com
Postat av: Lisa

:) Haha grymt att du blir sugen!! Skitkul ju:)

2008-01-10 @ 16:02:43
Postat av: Lisa

Hihi, du får komma till göteborg ;)

2008-01-14 @ 09:29:12
URL: http://www.lisara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0