Buhu

Idag (läs igår, eftersom datorn cpa när jag skulle publicera. Publicerar idag ist.) har det vart en sån där worst day ever. Eller inte ever, men på jävvla länge iaf. Det hela började väl egentligen med att det spöregnade när jag kom till alingsås halv ett och fick följaktligen cykla hem i det och komma hem genomsur.  Och sen där här helvetiska träningsvärken. Sen, när jag skulle plocka bort alla julsaker och stod på en stol så brakade ju den självklart ihop och jag brakade i golvet. Fast innan jag hann ner till golvet hann jag med att slå i hakan i vår sten-fönsterbräda. Som tur var tog det mest på halsen, så inget allvarligare hände. lite svullen på kinden eftersom jag bet mej. Nu har jag dessutom ett svullet knä. Aj. Sen slog jag i tårna i benet till soffbordet. Då var det nog för övertrötta Frida. kände mig mest uppgiven i hela världen och la mig ner och grät. Sen skrattade jag. Sen grät jag. Sen skrattade jag. Till slut fastnade jag nånstans mitt emellan. Antar att det var den eviga hostan som avbröt mig. Ett tag var det alla tre på en gång.

Nu, innan det händer nått mer, ska jag gå och lägga mig.
image72

Kommentarer
Postat av: empa

hehe, fan vad taskigt.
När jag ramlade och slog i hakan var jag full, kan tänka mig hur ont det måste gjort i nyktert tillstång. =D=D Filmen var väldigt stark "De jävlarna ska skjuuuutas!" =)

2008-01-10 @ 22:19:09
URL: http://metrobloggen.se/empa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0