Crap

Döm till min förvåning när jag upptäckte att Malinen har börjat skriva blogg igen. Gött, nu behöver vi inte längre prata med varann. =) Fast jag gick faktiskt emot det lite idag, när jag först ringde och bad henne köpa den andra boken vi ska ha i denna kursen när hon ändå är nere i Gbg och sen ringde igen och sa att hon inte behövde köpa boken. På så sett fick jag fördrivit 25 minuter medan jag väntade på tåget i jönköping. Till min stora förfaran däremot insåg jag att jag plötsligt hörde till dem som pratar högt och ljudligt och delar med sig till alla om sitt privatliv. Jess, då vet ett par jönköpingsbor vad jag ska göra i helgen, nästa helg och vad jag för tillfället läser i skolan. Gött då.

Första mötet med K idag. Ska fortsätta, verkar najs. Kul att kanske få lära känna lite fler också. Är ändå ett par som man aldrig har pratat med liksom.

Nu ska jag komma på nått att äta och kolla ugly betty och carolina gynning. Sen blir det sängen för min del!

Kommentarer
Postat av: Malört

Haha, yess, it's true, it's true.. Malin har vaknat ur dvalan, bloggen har rest sig från the bottom of the ocean.. eller nått.. =)

2008-01-22 @ 21:17:28
URL: http://maliina6.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0