Deli(kat)

Idag var jag, lillstrumpa pch elsk på JC-rean. Jag handlade mest, som vanligt. Det blev ett fin-fint partylinne, en vardagstopp med tryck och en tjocktröja med ränder i ljusgrönt och grangrönt. Den har jag gått och ryckt i tidigare så blev jätteglad när det visade sig att det var halva priset på den. Det var det för övrigt på det andra jag handlade också, så hela kalaset gick på 313,50 kr. Helt ok för min del. Efter det kom jag och Robin på att vi inte ätit något idag så vi var hungriga. hela troppen gick till Delideli. Jag har inte ätit där tidigare, men maten på min student var därifrån. Jag åt iaf nån fläskfilé med potatisgratäng och Robin åt samma, fast med klyftpotatis. Lillstrumpa åt kyckling och klyftpotatis. Sjukt god mat och man fick väldigt mycket för pengarna. Jag och Robin konstaterade också att de faktiskt har rättigheter där så man kan gå dit och dricka vin en kväll. Det tänkte iaf vi göra. Nackdelen är dock att det bara är öppet till 22. Iofs är väl det förståeligt, annars kanske det skulle bli mer eller mindrefyllehak (typ Books och F&F) Annars är det ett väldigt trevligt ställe med trevlig personal och snyggt inrett, det hela känns väldigt mysigt. Inte alls som när det där snabbköpet låg där (=sunkigt!)  Iaf, det var en trevligt stund!

Efterdet gick vi till den nyöppnade klädaffären Karin.S och tittade lite. Hittade massa från Koola Anna som jag skulle vilja ha samt en lång skjorta från Culture. Efter det blev det systemet eftersom det är utgång imon och sen hem till oss och varsin kopp the och lite trevligt småtjöt och utbyte av bra musik (Go Britney! )

Nu är Robin på innebandy och jag sitter här och försöker fördriva tiden på nått vettigt sätt. Hittills har det inte gått så bra, suttit här hela tiden och läst hetsiga diskussioner på Stylesearch

So long, suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0