en bajsdag kanske?

katten gick lös på min arm förrut. Aj. Hon kan vara en totalvild tossa ibland som får värsta rycken.

Annars har det vart oförskämt lugnt idag. Funderar på uppgiften vi ska göra tills imon. Jag fattar den inte. Då blir det jobbigt. Särskilt eftersom jag måste göra den färdig idag när att jag ska hinna åka till jönköping och lämna in den imon. Det är nog det värsta av allt. Det är bajs faktiskt.

Inga pengar har jag fått heller. Det är också bajs. ligger vrålmycket minus på mitt kontot och har lånat av mitt eget sparkonto. *ajabaja frida!* Hoppas jag får pengar imon, och min beställda bo, Effektiv Visuell kommunikation. Synd bara att Adlibris eller om det är posten inte är så effektiva som det lovas på hemsidan. Bajs igen.

Allt är bajs, eller så är det jag som blir tokig av att gå hemma och inte göra nått anant än att vänta på nått jag knappt vet själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0