Fikat avklarat

precis hemkommen från fikat med elin. Blev macka med köttbullar och en chokladboll. Dock inte latte. (okej, inte många fattar, med antagligen gör hedvig det. =) ) Däremot tror jag att jag ska hoppa gårdscaféet från och med nu. Blir alltid lite besviken. Sånna där småsaker som inte spelar så stor roll egentligen men ändå. Fast deras pajer är killing. Och violteet älskar jag. Men utöver det så vet jag inte... Gurkorna är sladdriga... Salladen lite ofräsch. För små tekoppar.. lite sånna saker. Som sagt, inget stort men påverkar helhetsbilden ändå. Fast personalen är trevlig, och det är rätt så mysigt.  Antar att alla caféer i alingsås har både plus och minus. Finns nog knappast något som enbart har en massa plus.

Ska snart ner till stan igen men robin. Boka resa! Weei! Sen handla mat. Idag blir det lax, färsk pasta och cremé fraiche med paprika och chili. Sen hoppas jag på pistagenötter också. Eller nått anant fredagsgott som inte leder till en uppsvullen gravidmage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0