Hejhej

Idag har det iaf vart en bättre dag än igår. Det är skönt. Beklagade mig ordentligt för så många som möjligt. =) Slutade dock fem över tre, vilket var lite surt, missade tåget precis. Som tur var missade även Hedvig sitt tåg, så jag hade sällskap. Fick även viggat bort mitt exemplar av dagens Metro till henne. Slänger ju dem bara ändå.  

När jag kom hem hade Robin gjort mat och efter den tog vi en powernap innan vi åkte och tränade. Tränade ben idag. Kände dock träningsvärken så jag orkade inte så mycket innan jag blev trött. Men gick iaf igenom alla benövningar jag ville göra plus en rygg och två magövningar. Skulle göra den där roliga snurrgrejen som tränar både mage och rygg, men det var nått som gjorde ont i svanken så jag hoppade den idag. Det är säkert över tills imon. Men det är dumt att riskera något. Känns bra nu efteråt iaf. Duschat och ätit och ska snart sova. Mentalt har jag tagit helg och känner mig därför inte så trött men det kommer säkert när jag krupit ner.

Morgondagen bjuder förhoppningsvis på lite träning på morgonen och sen fika med Elin. Det blir liksom plus minus noll då. Men det är väl alltid något antar jag. =) Att det stannar kvar på noll alltså, istället för att hoppa över på plus eller vad man ska säga. Iaf plus kalorimässigt. Sedan blir det inflyttningsförfest hos lasse, får väl se om jag går ut efteråt. Ekonomin är ju inte direkt världens frackaste. Men det löser sig. Vin har jag iaf redan inhandlat. Ecologica i vit version. Hoppas att det smakar bra. Enligt mor och far skulle det vara himla gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0