ja men hallå

Gårdagen blev en rätt så trevlig dag. Den nya kursen verkar rolig fast lite segt på engelska. Men det vänjer man ju sig vid. Kan bli intressant att jobba med de internationella. Har ju visserligen gjort det en gång innan men Emir, the turk, men har en känsla av att detta kommer att bli lite bättre.

Det känns att skolan har dragit igång på allvar nu och även i denna kursen blir det fullt upp. Första induviduella inlämningsuppgiften ska vara inne på fredag. Jajjemänsan.Lika bra att gå ut hårt från början. Hoppas att jag kommer att få min bok snart och även mina pengar. Utan pengar kan jag inte köpa den andra boken, och det är ju lite surt. 

Var och tränade igår också. Då var det kondition som stod på schemat. Gick 50 minuter i "rask takt" på löpbandet. Jag ska anpassa min iPod efter träningen också. Ska göra en träningsmapp, en åka-till-skolanmapp och en sova-på-tågetmapp. I den förstnämnda blir det musik med snabb och bra gå-takt, i den andra blir det en ljudbok och i den tredje blir det mysmusik som passar att sova till. 

Nu blir det frukost! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0