Jaha, då var man fast igen..

Nu har jag fastnat här alldeles för länge igen. Men nu är det slut på det. Nu ska jag sätta mig och läsa de sista sidorna i reflexiv.

Jag har även fått förklaring till min sjukt äckliga tunga igår kväl. Idag vaknade jag med halsont och snuva. Hoppas att det stannar här och inte blir värre, iaf inte tills imon förmiddag. På kvällen får jag gärna ligga däckad när duggan är över.  Då spelar det inte längre någon roll.

Måste också försöka få tag på den andra boken till nästa kurs. Är lite sent ute och beställer denna gången och följaktligen har alla blivit slutsålda.. Funderar på att helt enkelt gå till akademibokhandlen och köpa den imon efter tentan. Beroende på när jag är färdig. Men om jag inte sätter igång och pluggar nu, så bör jag  vara fördig rätt så fort.

Just det, sidan som har tävligen jag tipsade om i förra inlägget har sjukt mycket piercingar också, billigt! Nackdelen att de till naveln som fanns var alla 10 mm och jag har bara 8 mm på min.. Fastnar överallt annars. Men om det ör nån fin man vill ha för att ha i sommar eller nått så kan man ju införskaffa den och bara använda den ibland. För det fanns verkligen hur många fina som helst. Massa bling helt enkelt! Fanns mycket fint till ögonbrynet också men jag är nöjd med den diskreta jag har där, vill inte ha en massa bling som gnistrar, utan vill att den ska vara rätt så osynlig, vilket den är med min nuvarande zircon-stav.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0