Klart!

Nu är jag äntligen helt färdig med politisk kommunikation. skrev sista uppgiften igår paralellt med att jag kollade på Bröllopsfixaren på Tv3. Har sett den förrut, lite sånt där sötsliskigt som man vet hur det slutar. Men ändå lite mysig så klart. Undra om det finns någon marknad för bröllopsfixare i Sverige? Kanske vore något att satsa på. Får väl göra en marknad för det annars.

Idag börjar vi den nya kursen Visuell kommunikation. Kan nog vbli roligt. Måste fortfarande få tag på sista boken. Blir kanske en sväng till akademibokhandeln sen idag om det finns tid över. Bör nog kolla nåivån på konton innan men. 

Dessutom har jag kanske, kanske fått sålt min säng. Men har en känsla av att det kommer att skita sig. my usual luck. Jaja, det återstår nog att se, får nog reda på det idag iaf. Annars tänkte jag lägga ut den igen, till sommarn, när folk har fått tillbaka sina skattepengar. Man är kanske mer sugen på att shoppa sängar då än strax efter jul när ekonomin är i bott.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0