lite ljusare

Äntligen har studiestödet trillat in på kontot. livet känns nu helt klart lite lättare. Denna månadens räkningar är inlagda och bara väntar på att dras från kontot. Och efter det ska jag försöka leva på typ 3000. Men det måste gå. Får då har jag betalt tillbaka mitt "lån" från mitt sparkonto.. Har även betalt tillbaka till robin för träningskortet på Sportlife.

Det som är lite klurigt bara är att det var en tjej som verkade väldigt intresserad av min säng, men när jag smsade till henne och sa att den var hennes så har jag inte hört något mer från det. Det är lite wierd faktiskt. Men än har jag inte gett upp hoppet!

Nu blir det frukost och alingsåstidningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0