Ny lya?

ibland skulle jag vilja flytta. Till en ny lägenhet som är både min och robins. Men med tanke på vad jag har gett mig in på nu de närmaste tre åren så blir det väl inget med det förrns tidigare nämna tidsperiod är över. kollade lite på lägenheter i alingsås idag på internet. hittade en 2:a på kvarnbacken och en mindre tvåa på hill. Hill hade ju vart perfekt. Förhoppningsvis tycker jag det även om tre år. Eller ska man kanske bo kvar här ett tag till och spara till drömlägenheten i göteborg. Egentligen. Men det beror ju på vart man får jobb, om man får nått jobb. men det hoppas jag ju. jaja, iaf, så skulle jag vilja ha något som var vårt på riktigt.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0