Nyårsfirande på Knektegårdsgatan

Nyår är avklarat, så gott nytt allihopa! Firandet resulterade i knytkalas hemma hos oss. Mycket mat och mycket trevligt folk. På det hela väldigt lyckat. även tolvslaget blev lyckat med utsikt över hela staden Alingsås fyverkerier. Även vi (eller Sven) drog ett strå till stacken och skickade upp lite glitter i skyn. Fast en blev glitter på marken när det var ett försök till dubbelsmällare. Tur att alla hann undan annars kunde det gått illa. Jag blev även av med endel julgodis, gött, för jag är trött på skiten och äter för att det ska ta slut.


På dagen igår var vi nere i stan en sväng och nytte lite julklappar. Samlar på spinningringarna och hade fått en hamrad slät från farmor. Tyvärr var den för liten så jag fick byta den, trots att kvittot saknades. Dessvärre hade de inte den som jag fått hemma men jag bytte till en svart med silversnirklar i. Den passar himla fint till de andra ringarna jag har när det svarta bryter av lite från silvret.


Idag har det mest blivit slappade. Iallafall för min del, Robin har vart och spelat mjuktennis eller vad de nu har gjort. Tydligen skulle de till Musses och äta och jag fick inte följa med.. Annars hade en kycklingpasta suttit fint. Får väl hoppas på den doggybag för min del då. :) Eller så hugger jag inte på lite av resterna från igår. Men nu ska jag ta tag i all disk från igår, det blev endel.. men det var det värt!


Bildbevis finns även från vår trevliga kväll:


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för en trevlig kväll säger ja till er båda söta turturduvor ;)

2008-01-01 @ 22:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0