Produktiv dag

Idag har jag faktiskt varit ganska så produktiv. Allt började med att jag gick upp redan tjugo över åtta, på en ledig dag, hör och häpna. Sen fick ajg ringt barnmorskan ochätit lite frukost. Efter det trampade jag iväg i snålblåst mot sportlife och det varma solarie jag bokade igår när jag var och tränade. Solade i tjugo minuter och gick sedan en sväng på Ö B. Köpte dammsugarpåsar och konstaterade att de kostar hälften så mycket där som de gör på Maxi. Hittade och kattmat ltie billigare. Whiskas, om katten själv för välja. Jag tror att just när det gäller kattmat hänger priset och kvalitén ihop. Jämför hur Willys kattmat luktar och hur Whiskas luktar. Whiskas luktar kött medan Willys luktar mest äckligt och ger mig kväljningar. Det märks betydlig skilland på Pischen aptit också. Hon äter ju både sorterna men jag har aldrig sett en så renslickad skål som när hon får Whiskas. 
 
Iallafall.  På Ö B hittade jag också det torrfoder som katten äter i 2 kg påse istället för 1 kg påse som de bara har i mataffärerna. Jag ska helt enkelt dit och köpa kattmat nån gång när vi är och tränar. Hittade lite annat kul också. Bland annat en klätterställning tikk Pischen och lite plastburkar och sånt till oss som alltid är bra att ha. Även sånna där ungsformar man har när man bakar bröd. Men det blev som sagt bara dammsugarpåsar idag eftersom jag cyklade.

När jag kom hem bäddade jag och ringde Länsförsäkringar. Japp, nu har jag äntligen fått gjort det också. Kollade även upp garantin på min dator som inte funkar som den ska. Garantin gäller bara om det har vart nått fel på den när man köpte den. Bajs. Men jag ska ringa mamma och be henne ta med min dator hit så kan jag ringa supporten på Fujitsu-Siemens och be dem hjälpa mig. Det var iaf dit de hänvisade mig på netonnets hemsida.

 Och tro det eller ej, så har jag också skrivit ett CV och skickat iväg. I sista sekund. Så nu återstår det att se.

Nu ska jag börja skriva min bildanalys. Eller iaf leta upp en bild att analysera.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0