punktform

Idag har jag hunnit med följande:

*vakna och vara jättesur

*skälla på Robin för att ja var allmänt sur

*gråta i tre omgång - Hormonsvallning kanske???

*träna ben + lite mage och rygg

*vart hos farmor och farfar med andra ord äta ett tiotal kakor.

*vart hos mor och far

*skrivit ut både skolarbete och ett gäng med bilder på mrs beckhams frisyr som jag vill införskaffa, helst i nästa vecka

*pratat skit med mor och far

*lyssnat på ljudbok och kört bil

*Myst med Pischen
**********************************************************************************************************************

Nu ska jag snart till Malin. Kolla på film och äta. Dricka lite vin också och fundera på om man ska följa med Elin till hotellet. Lite kluven där. Återstår dock att se vad som händer. Ska bli kul att träffa alla iaf! Johanna kommer och hämtar mig om 50 min!



Vad gör ni ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0