Snökaos på G?

Idag ska jag och lillstrumpa på jc-rean. Hon kommer att änlända om cirkus 3 timmar till knektegårdsgatan. Jag sitter i pyjamasbyxor och min hello-kitty-tröja utan att ha ätit frukost och är lite allmänt sunkig. skulle ju egentligen behövt äta frukost OCH middag innan hon kommer. Plus handla.

Och idag har vi faktist lite snö här i alingsås. Typ 3 cm. Men det snöar lite hela tiden så jag fortsätter att hoppas på snökaos. Är pulkasugen. :) Hade vart himla skoj. Eller snökrig med elsk och sen in i sängen och värma sig med varsitt stor glas oboy och den andres kroppsvärme. Hoho, najs. :)

Nu ska jag försöka fixa frukost. Har inget the, dagen på året jag verkligen behöver the eftersom jag är hostig i halsen och snuvig i näsan, a.k.a förkyld. Sketans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0