Sportlife

Jag har verkligen vänt mitt dygn. Sover lätt till tolv om dagarna. Jag hatar att sova så långe! Det suger. Hela dagen blir förstörd. Idag gick jag upp strax innan elva. sen var ajg och Robin och tränade. Vi ska bli det hetaste paret på beach 2008. Så vi har helt enkelt köpt kort på sportlife. Fast bara för gymmet, inte för passen. Men det är alltid något.  Det är också sjukt kul, särskilt för att det innebär att man tränar med elsk.

Nu ska jag väl ta och skriva den där inga bokrecensionen... Sketans. Har helt förträngt skolan nu över jul. Längtar tills denna kursen 'r slut, jag tycker inte politisk kommunikation verkar roligt. Och hur ska man då lyckas skriva en sida eller om det var två, om ens framtid inom just politisk kommunikation. Tell me!

Kommentarer
Postat av: Lisa

På sportlife tränar jag också, grymt! beach 2008 yaai!

2008-01-08 @ 16:16:41
URL: http://www.lisara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0