tjohopp

Färdiga med grupparbetet! Yeeii! Och nu sitter jag här och bloggar när jag borde läsa. Okej då. Ska bara skriva detta, sen ska jag ta tag i de sista sidorna i reflexiv kommunikation. Sen försöker jag så mycket så möjligt med kompendiet imon. Det är hundra sidor ungefär. Man borde klara det om man ger sig fan på det.  

Det som är lite dumt bara är att syster kommer hit imon mellan skolan och teorilektion och att jag ska köra hem henne sen. Värdefull tid. Men ska försöka gå upp tidigt. IAf hyffsat. Inte tolv liksom, snarare åtta.

Sjukt sugen på glass. Helst Carte d'or från gb. Samtidigt som jag har mitt oerhörda glassug kollar jag på nått program på trean som handlar om att alla vill vara en "size zero". Inte jag, jag vill bara mli mer vältränad, tycker jag har en snygg, lagom kurvig kropp. Dessutom älskar jag mina bröst och rumpa och lår. Särsilkt när jag har jeans och högklackat på mig, då ser rumpan och låren sjukt goa ut.

Så det så.

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Så ska det låta,härlig inställning!=)lycka till me pluggandet=)

2008-01-17 @ 12:06:28
URL: http://heddii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0