Tummen har fastnat igen, produktiviteten slut

okej. Har hittat bilden jag ska analysera. Men vad det tar emot att börja. Sitter och gör ingenting i vanlig ordning och slörglor ltie på ztv.

Det är det som jag har som svårast för, att komma igång. När jag väl kommit igång brukar det gå rätt så bra. Vill ändå bli färdig idag.. Hade tänkt att träna med Elin imon och vill gärna klippa mig innan kvällen.. Färga håret eventuellt också.. Fast det kan vänta till lördagen i värsta fall. Men om jag inte får klippt mig imon kommer det att sluta med att jag får gå ut i tofs och hur jävla kul är det?!

Längtar för övrigt tills imon! Alltid tevligt med utgång i Gbg! Park Lane, here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0