update

Överlevde vår deltentamen. Om jag överlevede med ett G eller U återstår dock att se. Hann tillochmed med 11-tåget hem igår. Efter skolan var det matlagning, träning och sen mys framför tv. Efter det däckade både jag och elsk. 

Idag slappade vi hela förmiddagen och gick sedan ner på stan för att vattna elsks mammas blommor och för att äta på delideli. Lika gott idag som första gången.  Kyckling och potatisgratäng. Hittade även ett par sjukt snygga jeans på Centrum som jag vill ha. 800 kr på rea dock. Får väl se när pengarna kommer.

Ikväll vet jag inte om det blr bio, mat på Carmens och sen hotellet eller hem till mor och far kanske. Lite riskabelt att åka dit ut nu när det blåser så bara. Tänker på Gudrun för två år sedan då det var hur mycket nedfallna träd som helst.

Nä, nu ska jag ta och skriva min sista individuella uppgift i politisk kommunikation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0