Bitter

Alla är jublande glada över att solen är tillbaka. Alla utom jag. Medan övriga sveriges befolkning packar bilen med diverse strandprylar eller glider runt på stan i somriga kläder sitter jag här i soffan och är bitter. Måste ju iväg och jobba vid tjugo i två. Det förstör hela dagen. Gillar inte heller att sola här hemma, dels för att det blir så jäkla varmt och dels för att det känns lite obehagligt att ligga här till allmän beskådning för hela Brogården. Tiden är lite för knapp för att ta sig någonstans. Kommer att vara blekast av alla efter denna veckan. Men tänkte iallafall slå på stort idag och gräva fram mina contage-shorts. Blir olidligt varmt i långbyxor. 

Idag serveras för övrigt grillat kött och egengjord potatissallad, inte fy skam. Dessutom har jag nog bestämt mig för att i första hand försöka få praktik på ett eventföretag.

So long 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0