Finns inget att säga

Jag skriver inte så mycket här längre. Det går liksom på sparlåga. Men vad ska man skriva när vardagen till största delen består av ett jobb där ena dagen inte skiljer sig från den andra. Jag gör ju samma sak dag ut och dag in. Nytt för denna veckan är dock att nästan hela fabriken har semester medan vi kör på en line, den som gör förarbagarna till LADA Autovaz. Det ni! Dessutom är det jag som är ansvarig för att lära upp de två andra som ska jbba med mig och ha koll på allt. känns rätt kul att jag får det ansvaret. Lite mallig faktiskt.

Helgen var lugn, vi var och firade att robin har fått semester genom att äta på Momento Liberi (eller vad det heter). Pasta och rödvin och sen jordgubbar till efterrätt. Gott! Sen cyklade vi hem och kollade på The Mist. På lördagen var vi och tränade och sen tillbringade vi hela dagen hos mamma och pappa. Robin grejade lite med bilen, vaxade och så medan jag låg på soffan och slappade. Söndagen gick bara åt till slappande, gött.

Nu ska jag börja laga mat så att jag hinner innan jag ska iväg, sista veckan nu!

So long

Kommentarer
Postat av: Fie

Haha ja det är skönt o höra att jag inte är ensam också.. Men det är ju bara sådär 2 år kvar tills vi är klara med utbildningen.. sen så är det bara o kämpa sig till ett jobb ;P hihi!

2008-07-15 @ 11:18:46
URL: http://sofiehellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0