fredag!

Veckans sista jobbdag idag. Känns rätt skönt att inte behöva jobba en massa helger och så.. Det bästa med denna dagen är dessutom att jag bara jobbar mellan 13 och 18. Skönt att få kommer hem ett par timmar tidigare och hinna mysa lite med elsk. HAr planerat att gå till Åkanten och äta tacobuffé och dricka öl. Uteservering kanske? =) Tänk va härligt att få göra sig iordning och  ta på sig fina kläder. Man känner ju sig inte som världens hetaste varken när man dar runt i mysbyxor hemma eller i contage-kläderna på jobbet.

Är inte van att börja vid ett så jag vet inte riktigt hur ajg ska lägga upp dagen. Annars när jag börjar strax efter två har jag mitt "schema" jag följer men hur blir det nu? När behöver jag äta och göra mig iordnign för att hinna?? Jaja, det löser sig. Lite frukost nu kanske? Behöver visserligen äta miggad mid halv tolv men jag är väl aldrig den som är den.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0