näst sista eller sista

Idag kom jag upp lite tidigare än normalt, känns rätt så bra. Lovade ju Robin att jag skulle tvätta så att han har rena kläder när han åker till Polen. Funderar också på om jag kanske ska göra en kladdkaka och ta med till jobbet. Det hade väl passat när vi är fyra tjejer som är tokiga i choklad?! Får fundera på det lite till, det tar ju inte så lång tid att slänga ihop en.

Näst sista dagen också, även om det känns som sista dagen eftersom vi bara jobbar mellan 13.oo och 18.oo imon. Efter det hoppas jag på att Malin bjuder på middag så jag, johanna och benjamin kan åka dit.

Längtar tills ikväll när jag kommer hem, då är elsk hemma och väntar på mig. Sista natten på nästan en vecka. Känner mig rätt så löjlig men jag gillar inte att vara själv. Och särskilt inte att behöva gå och lägga mig själv.  Det är ju inte det att jag inte kan sova, för det har jag inga problem med men det känns så tomt tycker jag! Tur att Pischen kom och mötte mig när jag klev ur bilen igår, då behövde jag inte gå och lägga mig helt ensam. =)

So long

Kommentarer
Postat av: Joel Lindström MKV

Tjena Frida. Fin blogg du har! Hoppas du har en lika fin sommar hehe. När kommer du ned till jkpg i höst, vi har ju lite att planera inför nattuppdraget. Hare gött, HOJ

2008-07-17 @ 20:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0