reafynd

Hittade enbart reasaker idag. Eller hittade ju mycket annat också men tillåt mig bara att köpa på rea. SÅ den blev en topp och ett baslinne. Sånt som alltid funkar liksom. Hittade en jättesöt kjol med hängslen på H&M som jag inte riktigt kan släppa heller. Men får vänta med shopping tills efter resan. Eller under resan. =) Ska däremot gå ner till belle shoes här i alingsås nån dag eftersom elin sa att de hade mycket rea där med. sista dödsrycket kanske...? Hittade fina skor på belle i gbg idag som jag hoppas ska finnas här i alingsås. Och ett par ballerinor är ju aldrig fel heller.

Hotellet med elin ikväll. Kan som vanligt inte bestämma vad jag ska ha på mig. Får väl se vad det blir helt enkelt, är ju ett tag kvar tills jag ska iväg..

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0