update

Nu är helgen redan slut, igen. Går så fort. Men det bästa är att veckorna går lika fort och att det därför bara är två veckor kvar  att jobba. Och två dagar, kanske. Vill gärna vara ledig vecka 31 även om jag vet att jag kommer att klättra på väggarna måndag och tisdag då lsk inte är hemma. Japp, sån toffel är jag. =)

Ifredags var vi iaf och åt tacobuffé på Åkanten, mycket gott. Prisvärt också för den delen, buffé och öl/vin för 89 kr. Blev ytterligare ett glas vin där efter ölen till maten eftersom vi träffade på Robins mamma och hennes man där. Vid tio eller nått drog vi os därifrån för att gå mot deras trädgård. På vägen fick jag för mig att kika in i fönstrena på Sandras nya salong och gissa om jag blev förvånad när Sandras huvud dyker upp innan för fönstret! Vi fick iaf komma in och kika inne i salongen som ser ut att bli väldigt fin. Fick också äran att boka den första tiden, 1 augusti kl 10.oo. Lagom med en klippning då, dagen innan vi åker till Kroatien. Efter klippningen var bokad fortsatte vi till trädgården och blev där bjudna på varsin öl innan vi trampade hemåt igen.

Igår var Bengan och Malin här. Satt på balkongen och drack drinkar och tjötade. Jag är lite mesig, men jag tycker faktistk det är kul att umgår par så. Självklart är det lika kul att umgås med singlar men nån gång iblan är det faktiskt kul att ha en sån där parkväll, hur töntigt det än låter.

Idag hr det blivit lång sovmorgon och allmänt slappande. Robin är iväg ochgolfar så jag antar att jag ska ta tag i disken efter middagen. Kanske äta upp det sista vitlöksbrödet också. =)

So long 

Kommentarer
Postat av: Veronika

låter som en mysig helg tjejen!

2008-07-07 @ 12:19:46
URL: http://veronikaelg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0