Brödet blev...bröd..

Brödet blev väldigt fint och gott. Applåd till mig. Efter brödbaket duschade jag av mig mjölet och piffade till mig. Målade tillochmed naglarna! Sen bar det av ner till stan för att hänga lite hos Elin och för att hämta ut en gratis parfym från Body Shop samt klaga lite mer på min väska. Inget nytt ¨på väskfronten, rätt så irriterande.. Gillar ju väskan så mycket att jag snart struntar i att gå tillbaka och klaga. Kanske går att peta under skinnet under öljetten igen. Men helst vill jag ju ha en ny så klart.

Efter hänget hos elin åkte jag vidare ut till magra och moster och lite annan släkt och löst folk. Vankades laxgrillning av lax de nyss vart och fiskat. Ville ju så kalrt hälsa på deras golden-valp Märta. En liten sötnöt med vassa tänder. Då hela sällskapet var rätt så förfriskat, vissa tillochmed överförfriskade stannade jag bara över maten och efterrätten innan jag begav mig hemåt igen. Så nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra. Gå och lägga mig kanske, eller lägga mig på soffan och kolla på tv och äta popcorn.  

edit:skulle vart publicerat igår kväll men blev av okänd anledning inte det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0