Môlar!

Dagarna har sin gilla gång. Står på autoliv och ser nog rätt så uttråkad ut kan jag gissa. Men det tar på det, snart är denna veckan slut och då är det bara en vecka kvar. Det dumma är bara att jag fortfarande inte vet om det blir något jobb mån/tis v 30. De (eller jag) kommer att ringa om det finns nått jobb, vilket innebär att det kan bli att de ringer kvart i sex på måndagsmorgonen. Yey.

Något som är riktigt bra är att det bara är två veckor kvar till lön. Sweet! Är så shoppingsugen och satt och kollade lite på LaRedoute's sida där det är en massa rea just nu. Sugen!! Hittade dessutom ett par jättefina gardiner som jag är sugen på. De hoppas jag att de rear lite mer eftersom de fortfarande var i dyraste laget. Men antagligen gör de inte de. Elsk kanske kan betala hälften.. =)

Håller på och ifxar frukost nu till imon samtidigt som jag kollar på PCD. Känns som det var jättelängesedan ajg kollade på tv så det är riktigt skönt att bara sitta där och môla popcorn och Sprite.

So long

Kommentarer
Postat av: em

från gina.. (:

2008-07-10 @ 10:58:28
URL: http://golander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0