Gårdagen

Igår var det kalas som gällde. Var hemma hos Emelie i Västra Bodarna. Mitt ute i skogen, men de verkade ändå ha närmare grannar än vad mamma och pappa har. Trevligt iaf med god mat och roliga lekar. Fast roligast var ju ändå den jättestora studsmattan. Får en sån plats på balkongen tro?? Efter besöket i västra bodaran förflyttade vi oss in till stan igen och till Tallhyddan. Var techno- och housekväll, men jag tyckte typ att det lät som vanligt, förutom den där schlagerna som aldrig kom igår, men jag klagar absolut inte.

Dessvärre verkade jag vara den enda i sällskapet som uppskattade musiken så de andra såg lite uttråkade ut rätt så snabbt. jag och emelie drog oss iaf vid kvart över ett. Då följde jag henne till stationen och köpte med kebab hem till mig och Robin.  Världens bästa flickvän helt enkelt.

Idag blir det solning, förhoppningsvis i lygnared. Fast jag tror att det dröjer två timmar innan man kommer iväg, robin är och spelar golf tills dess och jag vet inte om jag orkar vara så ambitiös att jag tar cykeln ut. Fast det hade vart skönt och så långt är det inte.  Jaja, får väl äta frukost först och diska gårdagens disk, och se vad klockan är efter det. pigg idag iaf, skönt. Men ångest som vanligt efter jag vart ute. Det får nog vara trevliga krogar och barer för min del och inget klubbande.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0