X2000 - WOW!

Imon ska jag få åka x2000. Har bara åkt en gång tidigare och dörför är jag uppspelt som en liten unge. Däremot kommer jag nog inte vara lika uppspelt imon eftersom tåget går kl 05.39. Hejja. Opponeringen på uppsatserna är det som gäller då. Kommer antagligen vara förstörd i flera dagar efter kritiken. Är inte så bra på att ta kritik.

Har iaf läst igenom alla uppsatser nu och det är ju bra. Har nog lite jag kan säga på alla, hoppas jag iaf.

Hoppas att något café är öppet imon när jag kommer till skolan, kaffe!!
Nu ska jag duscha och sen sova, så att jag orkar upp imon.

So long

Kommentarer
Postat av: Fie

usch jag tycker det är så svårt sånt där när man ska kommentera på alla... Ja lovar att vi inte har skrivit något taskigt.. =) Det är mest småpotatis, hoppas ni tycker om mig ändå ;D hihI! Ses i morrn! Kram!

2008-06-02 @ 22:17:00
URL: http://sofiehellberg.blogg.se/
Postat av: Veronika

du klarade ju av de jättebra. :) e hemskt att kritisera andras uppsatser. borde va lag att man inte får göra de! kramar

2008-06-03 @ 14:57:27
URL: http://veronikaelg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0