Aj vill overliv

Okej, tentan är gjord och tro det eller ej, så lever jag fortfarande. Men vet inte om det gick så bra. Ska nog ta och beställa planerad kommuniaktion idag så att jag har den. Sen skulle jag faktiskt vilja ha Grafisk Kokbok 2.0 också och bara läsa för att det är kul, samt nån annan bok som stod nämd i Socialpsykologiboken. Men får väl se. Man vill ju alltid ha en massa saker så fort man fått pengar. Men ajg måste börja hålla lite i dem så att jag har när vi åker till Kroatien i sommar. Visserligen är det i  slutet så förhoppningsvis har jag fått nån form av lön då men  man vet ju aldrig.

Idag ska jag träffa Lillstrumpa på stan och äta lunch. ska också få låna hennes svarta pennkjol med hög midja tills på fredag. Hoppas abra att ajg har nått att matcha den med. I vilket fall ska det bli gott ed luch, vart det nu blir. Sen ska jag också springa förbi Cassels och köpa strumpor. Har ett par knästrumpor där jag har suktat efter länge och har för mig att ajg såg ett sånt där "3 för 100"-erbjudande.

Har också planer på att piska på Shabbe så att jag får det han skrev om Skogsstyrelsen och även skriva mitt PM om jämställdhet. Men vad ska man skriva om?

Nu blir det frukost och sen piffning av mig själv, kan behövas. Hej yrväder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0