die tenta, die!

Jag har gett upp tentan och är inställd på omtenta. Det är nog det dummaste man kan göra, åka och skriva tentan men ändå rikta in sig på omtenta. Men iom bokproblemet så. Och så klart är den ofantligt dumma idén om att lägga en tenta direkt efter påsk också något som påverkar. Men samtidigt är jag ju som grodan och lever på hoppet och därför viskar ändå en liten röst att jag faktiskt har en liten chans att klara den.

Och jag osm trodde att det inte snöade så mycket igår, det vräkte ner! Som tur var hann det mer eller mindre sluta när jag började åka på den lilla lilla vägen mot och förbi Härskogen. Men på E20 var det ett rent helvete, såg typ tio meter, såg inga reflexpinnar eller linjer. Det var helt enkelt tur att E20 är såpass stor som den är och två-filig och mitträcke, för då behövde jag inte oroa mig om att komma över på fel sida, för jag misstänker att jag körde över båda körfälten. Men sen gick det bra iaf som sagt och jag behövde bara vänta tjugo minuter innan övriga familjen kom ut från tullområdet trötta men brunbrända.

Idag har det varit påskmiddag hos farmor, lika gott som alltid och lika mycket  mat som alltid. Men hennes köttbullar är killing!

Elsk spelar gitarr i sovrummet och det är nog något av det mysigaste som finns, särskilt när man hör honom smygsjuga lite lågt också. Förrut var det en av mina favoriter för tillfället, you shook me all night long med ac-dc.

So long, and wish me luck tomorrow!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

haha ja ganska likt haha :D hoppas det gick bra på tentan! =D kram

2008-03-25 @ 23:07:03
URL: http://pernillabolwede.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0