Försöker iallafall...

Jag lovar, jag försöker verkligen. Men det går tungt. Med läsandet av socialpsykologi alltså. Knappt tjugo sidor har väl passerat min ögon under dagen, så det är ju alltid nått. för tillfället pausar jag och försöker dämpa min hunger med kaffe och skorpor. Går väl sådär. Men behöver bara klara mig i nån halvtimma till, sen ska jag göra mat tills robin kommer hem. Skinkgryta står på menyn idag. 

Har också elbesiktigat vår lägenhet idag. lite anmärkningar, lämnar det till min handy man, Elsk. 

Får väl gå och fylla på mitt kaffe och sedan återgå till läsandet. 

So long 

Kommentarer
Postat av: elin

får ångest av all lyxmat du lagar till! vill också kunna laga mat! :P

2008-03-12 @ 13:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0