Mardrömmar

Har drömt om den där jäkla tentan två nätter i rad nu. I drömmarna har jag glömt penna och sudd eller helt enkelt glömt att läsa. Helt sjukt. Tror att jag oroar mig en del för den iom att jag saknar en bok. Den viktigaste boken också. Skit. Men johan sa att man kunde kanske klara den ändå och det  ska jag fan göra. Ska läsa massa på allt det andra så att det sitter som en smäck, och så anteckningarna. Jävla surt är det iaf.

Nu ska jag äta frukost, sen ska jag fortsätta läsa i en varumärkt värld. Började på ett jätetråkigt kapitel i den igår,, om vem som väderar varumärken eller nått. Fattade inte ett jota. Massa ekonomigrejer.

Har nog bestämt mig för att byta inrikting också, organisation istället för PR.

Kommentarer
Postat av: Hedvig

haha eller så kan man glömma ID,som en viss person gjorde förra gången *harkel*

2008-03-20 @ 19:26:01
URL: http://heddii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0