Present

Idag var vi en liten sväng på stan. Robin köpte nått naturläkemedel för hans matsmältning, så att han ska få bort sin gravid-mage. =) Han ser rätt kul ut när han spänner ut den, min sötis. =) Vi var också hos hans mamma som hade en present till oss. Eller det var inte bara hon, utan även Robins pappa och mammans nya man. Presenten var för förlovningen i julas och innehöll två skålar och ett fat i samma serie, lila glas med lite "pluttar" på eller vad man ska säga. Jag har iaf gått och kollat på de sakerna flera gånger när jag vart på Inspiration så jag blev så himla glad när jag såg vad paketen innehöll. Men som jag sagt tidigare så är ju inte presenterna det viktiga (även om det är ett trevligt tillägg) utan det är ju faktiskt att vi bestämt att vi ska leva hela livet ihop. Känns himla bra, fortfarande. Längtar efter vår framtid tillsammans. Jag som informatör och han som brandman, haha!!! =)

För att dämpa den glada stämningen en smula så var vi också hos Ulla-Britt för att vi skulle kolla i förra fredagens tidning som enligt rykten skulle innehålla dödsannonserna efter Oskar. 4 st var det, och även om man ser det på pränt så känns det fortfarande lite overkligt. Jag har bara ignorerat det nu ända sen det hände för tre veckor sedan eller vad det var. Ni ser, jag kommer ju inte ens ihåg när. I vart fall så är det begravning nästa vecka. Hatar begravningar och känner på mig att denna kommer att bli lika jobbig som Erics var för tre år sedan. Det blir ju så onaturligt för alla liksom. En helt annan sak än mormor och morfars begravningar.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0