Shopping för hela slanten, bokstavligt!

Endast en dag kvar i veckan, sen är det helg. ffast för min del är det helg redan nu. IAf eftersom jag ignorerar pm-uppgiften, än så länge. Men börjar att komma på lite om vad jag ska skriva om. Om jag hittar några "vetenskapliga källor". Det var ju inte så lätt senast när jag skulle skriva om fjortisar, fick helt enkelt byta till kvinnors våld mot män. blev väl ok.

idag hade vi redovisning på fältstudien. Det var soft, hade ingen lärare och var bara tre grupper som satt i ett seminarierum. Efter det var jag en sväng på HM ihop med sofie och katta (tror jag hon kallas. =) ) Hittade en himla fin topp och en ännu finare sjal, som för övrigt är gigantiskt! Efter det blev det elva-tåget tillbaka till Texas och in till Manda för att hämta kappan, som hon inteh ade med sig. Istället tog vi en tur på det nyöppnade affärshuset Storken. Var ju tvungen att se hur Elin klarade pressen. Hon såg väldigt proffsig ut. =) Sen såg jag även i en annan utav de nyöppnade affärerna som hette Belle Shoes att de sökte extrapersonal. Ska lämna in mitt CV där tänkte jag.

Sen var det hem och fixa mat och äta och sen åkte jag och Robin till Allum, som om det inte vore nog med shopping idag! Han skulle ha vit skjorta till morgondagen och det hittade vi en på HM, plus en annan vit skjorta och ett linne att ha under båda skjortorna. Himla het blev han. =) Själv köpte jag bara ett hårspray och ett värmeskyddande grej. =) Hoppas att det är bra.. Kanske bli mer shopping på lördag, hittade ju en fin tröja på Gina som är svår att motstå. =)

Nu är det den uttjatade filmen American Pie 2 på sexan, kanske ska göra Elsk sällskap bara för att det är mysigt, inte för att filmen är bra. Men om jag ska stå ut krävs nog en skål popcorn!

So long!

Kommentarer
Postat av: 4cockerspaniel och matte

Hittade till din blogg. Inressant sådan. Ja den filmen är uttjatad nu, men som sagt vad gör man inte för lite popcorn !!! // Vovvar och matte Jossan

2008-03-29 @ 11:57:11
URL: http://www.4cockerspaniel.dinstudio.se
Postat av: Fredrik och Justin

Har du lagt in Googleannonserna själv eller är de med i bloggkonceptet? Om du gjort det själv vill jag veta hur.. =)

2008-04-02 @ 17:50:44
URL: http://www.fidelhof-justin.dinstudio.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0