tentaångest

Idag ska jag läsa. Ändå sitter jag här, som vanligt. Men är så osugen. Dessutom går det lite upp och ner med tentan, ibland funderar jag på om jag helt enkelt ska skita i den eftersom jag inte har Planerad kommuniaktion, och satsa på omtentan istället. Men nackdelen med det är ju att den är den 25/4 och det är en annan tenta i nästa kurs den 29/4. Lite tajt.

Satt och läste kursplanerna för nästa termin igår också och nu har jag verkligen bestämt att jag ska byta inriktning eftersom kurserna i orko verkar mycket roligare än de i pure. Känns bra att jag känner mig så säker. Men något som är litre trist är att Hedvig antagligen inte kommer att läsa samma. Trivs med henne och därför känns det lite sorgligt. Menmen, jag överlever. Dessutom kommer vi ju läsa ihop termin 5 också.

Igår var det en trist kväll. Efter att Elsk tränat så skulle han kolla på film med typ Daniel och Skalin eller nått och jag blev således ensam hela kvällen. Kände mig ensammast i världen. Men kollade på SVT's nya drama Häxdansen och sedan på första avsnittet av dokumentärserien Klass 9A som också går på SVT. Hann också att kolla på Debatt där blondinbella var med. JAg måste erkänna att jag läser hennes blogg iblnad och tycker att den är kul att läsa men shit, hon verkade faktikst lite blåst när hon pratade i Debatt. Femtonåringarna som de intervjuar i Klass 9A verkar ha mer vett i skallen liksom.

jaja, kanske ska dra andra avsnittet av klass 9A nu, innan robin kommer hem. =) I kväll blir're fest. Med Robin pappa och bror, gulp. På en mc-klubb dessutom, Oh my! 

Kommentarer
Postat av: Mandiz

Ha en bra dag!

2008-03-23 @ 14:15:08
URL: http://mandizblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0