allt och inget

ikväll bestämde jag att jag skulle kolla på oceans eleven, eftersom jagi nte sett den. När jag började kolla kom jag på att jag nog sett början, typ till andra reklampausen. När eftertexterna började rulla insåg jag att jag faktiskt sett hela filmen tidigare. Jaja, det man inte har i huvudet får man ha i benen, som man brukar säga. Inte för att det uttrycket gör nån nytta här men.
Har iaf vinat ikväll. Till min mat som jag tofflade och gjorde till mig och elsk. Blev risotto ist för potatissallad. gott det med. 

nää, kanske ska gå och lägga sig. Ska ju trots allt upp tidigt imon för att åka till bauhus. Eller vad det nu heter. Kika badrum. Skönt att det äntlgien händer något. Hoppas på Gina också, ska ha den där stackars kjolen!

Imon blir det öl i Gbg, najs. Nån som är sugen på att hänga på? Let me know isåfall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0