Bättre än bäst!

Inte nog med att jag blev godkänd på tentan i metod b, jag fick dessutom VG på hela kursen. Sjukt nöjd. Bara andra gången jag får det, och eftersom det bara är en delkurs komemr det inte att synas i mina betyg från HLK efteråt men ändå. Jag vet ju att jag fick ett VG och det känns så jävla bra.

Min tillvaro vore perfekt om jag bara kunde få tag på den undersköna kjolen från GinaTricot och helst den där jackan också.

Buppsats idag. Får lite panik eftersom vårt skrivande går långsamt fram och vi har bara två dagar kvar på oss att skriva. So I guess that måndag och tisdag blir äckellånga dagar. Men så kan det gå. Vi har iaf bara skrivandet kvar, tänk de stackars satarna som knappt börjat än.

Funderar på om jag ska köpa Riesen-kola när jag går till tåget idag igen. Eller bara lite mörk choklad kanske. Har ju faktiskt mens.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0