drömmar

Just nu är jag lite slapp med att skriva blogg. Har inte riktigt tålamod att sätta mig ner och komma på något att skriva. SKulle ockås vilja bli sådär bra på att skriva, så att man skriva roliga och underfundiga grejer som den lilla skara som läser min blogg nickar igenkännande åt det som står och får ett litet snett leende på läpparna. Eller helt enkelt gapskrattar. Det hade också funkat. Och sen, ännu bättre, att man börjar prata om min blogg:"läs den, hon skriver så himla bra så jag längtar till varje uppdatering kommer!". Och kommentarer bara forsar in.

Men det kommer nog aldrig att hända, för så jävla kul skriver jag inte. Jag skriver bara för att det är skönt att skriva lite ibland. För att jag får för mig att lite utvecklas man iallafall. Så jag skriver mest för min egen skull men blir ju så klart själaglad när jag ser att besöksstatistiken nått en ny höjd.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0