Flyttad

Nu har jag flyttat min blogg.  Får hoppas att den kommer att fungera bra nu.

Robin spelar golf idag. Jag ska fan bryta av varenda klubba han har, måttligt trött på golfen just nu.. Menmen. Kan ju vara skönt att vara själv, ibland. Bara det att det inte är en sådan dag idag. Jag känner mmig social och vill komma iväg från hemmets vrå. Just nu känns det som om jag är antingen i skolan eller så hemma. Inte för att jag inte har kul i skolan men ändå. Miljöombyte är ju alltid bra.

På tal om skolan så har vi börjat att komma igång lite med skrivandet av vår uppsats. Under punkten Motiv för ämnesval beskrevs vårt motiv med att vi har ett genuint intresse för kriminaljournalistik. Joråsåatte... Men det låter fint. På måndag ska vi dessutom till Kurs-och tidningsbiblioteket i Göteborg. Spännande!

Funderar på att smälta maten och sen åka och träna om ingen hör av sig och vill fika med mig.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0