Fresh!

Färdigstädat och hela vårt hem känns fräsch och nästan glänsande. Gott. Städat mig själv också, duschat och sminkat mig, bara håret och ombyte kvar. Naglar om jag hinner. Men först ska jag plocka upp jönköpingsbon på stationen. Borde väl åka nu så att jag säkert är där när hon kommer. Känner mig lite som en hönsmamma. DEssutom tänkte jag skicka sms till empa och emelie, om de kommer till stationen vid halv kanske vi kan möta upp dem där. Malin och loffe också kanske. jaja, den som lever får se.

So long


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hoppas du hade en jättetrevlig kväll i lördags! Synd att jag inte kunde komma! Ha det super! Kram!

2008-05-19 @ 17:00:10
URL: http://sofiehellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0