Gnäll

jag är lite besviken på mig själv. ända från i julas och fram till bara några veckor sedan var jag jätteduktig på att gå till sportlife. JAg tycker att det är kul att träna och dessutom mådde jag ju så bra när jag höll på. Var dessutom längesedan jag kände mej så jäkla snygg som jag gjorde då.
Men nu har min motivation bara försvunnit. den har bara seglat iväg med molnen på vårhimmeln. Vet inte hur jag ska göra för att komma igång igen. Måste komma igång igen eftersom jag just nu känner mig som en svullen flodhäst, och det är inte skönt. Absolut inte nu när sommaren är på intåg och det är tänkt att man ska börja visa upp sig i små kjolar och bikinis.

En anledning till att det är så svårt är för att jag inte kommer iväg sålänge som Robin inte åker. Nu för tiden spelar han mest golf och tränar inget på sportlife överhuvudtaget. Jag behöver hjälp med att hitta motivation till att gå själv, eller nån som vill sällskapa med mig så att jag kommer iväg. Behöver helt enkelt någon som piskar på mig litegrann.

Nää, borde ju inte heller sitta här och bara gnälla men kan inte riktigt låta bli. Flodhäst var det och ännu en biverkning av för lite träning är att jag är sockersugen konstant. Så länge jag höll på och tränade försvann nästan sockersuget helt och jag kanske unnade mig godis eller något på helgerna och max en kaka på veckorna eller nått sånt. Men nu är det hela tiden. Sketans också, att jag ska ha så dålig självdisiplin.

So long

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hejsan!



Undrar om du vill köpa den blommiga, axelbandslösa klänningen från Tosphop. Jag har beställt både 34:an och 36:an och kunde tyvärr inte ha någon av dem och undrar om du vill köpa någon?



Mvh Caroline



2008-05-27 @ 18:24:42
Postat av: emilia

heej frida! jag känner lite granna samma sak där med tränandet. vart tog motivationen vägen? vi kanske kan ta och pallra oss iväg ihop någondag och se om vi fortfarande har någon chans att bli biffig till beachen? :D

2008-05-28 @ 10:06:54
URL: http://imilija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0