Göd mig!

Första riktigt GI-dagen i dag. Bara för det är jag sjukt sugen på allt som innehåller kolhydrater och socker så klart. Vem hade väntat sig annat liksom?! En lätt huvudvärk ligger och trycker över mitt vänstra öra men annars känns det OK. Lite trött kanske. Men det kan nog bero på att jag inte vet vad jag ska äta till middag. Behöver en Elin eller nått som styr upp det hela!

Ännu jobbigare att göra middag är det också för att Robin inte är hemma utan är och spelar golf. Då blir jag absolut inte motiverad till att göra mat. Hur ska det gå när han är i Polen en vecka i sommar. Jag får laga mat till alla (få) vänner jag har. En för varje dag. Jag måste helt enkelt ha någon att laga till, annars tycker jag det är tråkigt. Så tråkigt att jag till och med tycker att det är det värsta som finns att främst laga mat till mig själv, men också att äta själv. It suxx.

Ägg och bacon kanske funkar som middag.. eller fan, jag vet inte. Ge mig en macka!

Kommentarer
Postat av: empa

Ja, men det låter väl bra om det är det du vill.
jag tycker det låter som en lysande idè. Du bara bokar in vännerna och frågar.
oh oh gummibanden är borta nu men jag kan typ inte öppna munnen så mycket, det känns jävligt overkligt. Men pigg som en...jag vet inte vad. Så säg till när det blir fest, för då kommer jag :D

2008-05-08 @ 10:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0