Italics är underskattat

Idag har jag tänkt att toffla och göra mat till elsk som vi kan äta när han kommer hem från golfen.
Jag hatar golf.
Tänkte göra potatissallad och baconinlindad kyckling. Hoppas bara att vi har allt hemma, för jag orkar inte bege mig ut på några större äventyr, Gräddfil på allas tyska favoritbutik får räcka.
Saknar min grill. Den blixtrade och poffade lite så jag anser den vara ett minne blott. Men den står kvar ute på balkongen och retas med oss. Aldrig har jag vart så sugen på grillat som jag är nu. Men egentligen vill jag ha en riktig grill, med kol och briketter och sånna grejer.
Kan man grilla mashmallows över elgrill?
När vi har blivit vuxna och och skaffat ett gemensamt riktigt boende skaj ag ha en riktig grill. Det är därför jag vill ha radhus.
Hej Svensson-livet
Men även om vi skaffar radhus kommer det aldrig bli varken hund (hundrädd) eller Volvo(Audi is the shit). Så det så.

Nu sà jag skala betäter, som vi säger här i västergötland.

So long, suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0