Joråsåatte

Nu minsann, tror jag att jag fått iordning på min header. gjorde den visserligen för två månader sedan så är ju redan trött på den, men den är roligare än den innan iaf. Om något ser konstigt ut så får ni stackars satar som läser gärna säga till.

Idag lämnade vi dessutom in uppsatsen. GÖTT! Nu är det bara opponeringen kvar sen är det sommarlov.

Har hänt endel sen senast som jag kanske borde dela med mig av men orkar inte nu, för nu ska jag äta rabarberpaj. Dessutom är jag helt slut efter ha haft riktiga långdagar varje dag denna veckan.

So long

Kommentarer
Postat av: emilia

ja super bra! blir så jääkla mycket enklare att pallra sig iväg om man är två som peppar varandra :D 0739-517370 är mitt nummer förresten så kan vi ta och tajma in någon dag vi båda kan :)

2008-05-29 @ 20:02:45
URL: http://imilija.blogg.se/
Postat av: empa

ja, sommarlov och fester for faen! :P

Ja, ljuslyktorna är rätt fräcka. Men om du vill ha en exakt likadan som den du fick lär det bli lite svårt kankse. Du får ta en bild isåfall och så får jag se om jag lyckas, haha :P

2008-05-29 @ 22:42:41
Postat av: Fredrik och Justin

kolla in och regga dig på forumet tycker jag :D

2008-05-30 @ 18:28:31
URL: http://justin.egetforum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0