Kamera

Jag vill ha ett undervattenshus till min lilla kamera. Det skulle kosta typ 1800. Sketans. Hade vart riktigt kul att ha.. Undervattensbilder är ju typ det roligaste som finns.

Dessutom tipsade Elin mig om Inet för att de hade billiga hörlurar. Upptäckte att de även hade billiga skrivare och kameror. Kameerorna låg väl på normalpris men. Om jag får något jobb i sommar är jag sjukt sugen på en D80. Har tillslut bestämt mig för att jag vill ha en Nikon, tyckte den gången jag testade Canon att den var bökig, när man skulle ställa in bländaren. Måste använda båda händerna till det, när man på Nikon bara använder en hand.

Jaja, drömma går ju alltid.

So long


Kommentarer
Postat av: empa

Jag tror att du ska få lära mig lite sedan. jag har tappat suget och allt "kom ihåg" om bländare och skit.

2008-05-13 @ 23:29:45
Postat av: empa

dy får lära mig

2008-05-13 @ 23:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0